Ciltde Döküntü

271 görüntüleme
B

Burcu ..

 

4 Haziran 2026 12:32
Merhaba anneler kızım 11 aylık ve yanaklarda ayak el bacak kolda hep döküntü gibi şeyler oluştu önce isilik dedim benziyordu aile hekime de öyle dedi ama 3 gün oldu hala aynıydı dün acile gittim alerji ye bağladı dedi çok yediği bit şey de olabilir ama farklı bir şey yedirmedim yedirsem anlardım ama bilmiyorum krem ve damla verdi geçmezse 1 haftaya kadar çocuk poliklinik getir dedi ama kaşıntısı yok allahtan ateş de yok

Acaba neden dir alerjik mi normal de çok kuru bi cilde de var
A

Aslıhan G.

 

4 Haziran 2026 12:52
Ayak altı ve avuç içlerinde varsa enfeksiyona bağlıdır genelde . Buralarda yoksa alerjik olma ihtimali daha yüksek . Enfeksiyonel bir şey olsa bile antibiyotik tedavisi uygulanmıyor zaten . Ateş kusma takibi yapın bir de yayılım gösterecek mi ona bakın . Ateş olduğu zaman hiç acil veya sağlık ocağı ile vakit kaybetmeyin . Su çiçeği 6. Hastalık gibi hastalıklar olabilir çünkü . Biz de yakın zamanda 6. Hastalık geçirdik 10,5 aylık . Önce döküntü vardı kimse ihtimal vermedi ateş olmadığı için fakat 6. Günün sonunda ateş yaptı ve teşhis kondu . Ama dediğim gibi en belirgin özellik enfeksiyona bağlı ise avuç içi ve ayak altında da döküntü oluyor
B

Burcu ..

 

4 Haziran 2026 13:23
Aslıhan Giray
Ayak altı ve avuç içlerinde varsa enfeksiyona bağlıdır genelde . Buralarda yoksa alerjik olma ihtimali daha yüksek . Enfeksiyonel bir şey olsa bile antibiyotik tedavisi uygulanmıyor zaten . Ateş kusma takibi yapın bir de yayılım gösterecek mi ona bakın . Ateş olduğu zaman hiç acil veya sağlık ocağı ile vakit kaybetmeyin . Su çiçeği 6. Hastalık gibi hastalıklar olabilir çünkü . Biz de yakın zamanda 6. Hastalık geçirdik 10,5 aylık . Önce döküntü vardı kimse ihtimal vermedi ateş olmadığı için fakat 6. Günün sonunda ateş yaptı ve teşhis kondu . Ama dediğim gibi en belirgin özellik enfeksiyona bağlı ise avuç içi ve ayak altında da döküntü oluyor
Çok teşekkür ederim ben zaten yarın bi çocuk doktoruna götüreceğim ayak altı ve avuç içinde yok
A

Aslıhan G.

 

4 Haziran 2026 13:24
Burcu
Çok teşekkür ederim ben zaten yarın bi çocuk doktoruna götüreceğim ayak altı ve avuç içinde yok
Çok geçmiş olsun 🙏🏻
B

Burcu ..

 

4 Haziran 2026 13:25
Burcu
Çok teşekkür ederim ben zaten yarın bi çocuk doktoruna götüreceğim ayak altı ve avuç içinde yok
Siz ne yaptınız nasıl geçti
Yükleniyor...

Sohbete katılmak için Babysfer mobil uygulamasını kullanın.

Konulara yorum yapmak, yeni başlıklar açmak ve diğer ebeveynlerle etkileşime geçmek için mobil uygulamamızı indirin.

App Store'dan İndirGoogle Play'den İndir